Запитання та відповіді - Інтернет-магазин relish.com.ua

Моделі маломіряти чи повномірні
Всі моделі одягу для дому та сну представлені в нашому інтернет-магазині повномірні. Крім цього, у кожній картці товару вказано таблицю розмірів для кожної торгової марки.  Усім нашим покупцям рекомендуємо вибирати розмір, виходячи саме з даних, які вказані в таблиці розмірів. Всі таблиці розмірів є офіційною інформацією. виробників. Не рекомендуємо брати розмір більше, " щоб було вільніше " , т.к. всі моделі не облягають, а йдуть вільні. Якщо Ви сумніваєтеся у виборі розміру або не можете точно його підібрати - зв'яжіться з нашим менеджером, і він обов'язково підкаже та допоможе Вам. Наші контакти: (093) 556 88 98 или (067) 921 23 82 -з 10 до 19 щодня, крім неділі;Viber або Telegram за номером (093) 556 88 98 - в будь-який день або час; [email protected] - в будь-який день або час. 
Чи є у вас самовивіз
На жаль, у нашому інтернет-магазині на даний момент немає стаціонарного магазину або пункту видачі замовлень. Всі замовлення відправляємо тільки транспортними компаніями – Нова Пошта або Укрпошта. Якщо Ви сумніваєтеся у виборі моделі або розміру, можете зв'язатися з нашим менеджером і він обов'язково підкаже Вам всю необхідну інформацію. Також у нашому магазині є обмін та повернення. Детальнішу інформацію дивіться у розділі Повернення-обмін. Наші контакти: (093) 556 88 98 або (067) 921 23 82 - з 10 до 19 щодня, крім неділі. Viber або < a title="Telegram Chat - натисніть щоб почати чат" href="https://t.me/Relish_com" target="_blank" rel="noopener">Telegram за номером (093) 556 88 98 - у будь-який день та час.  [email protected] - у будь-який день та час. 
Чи можливо зробити обмін чи повернення
Так, звичайно, в нашому інтернет-магазині обмін або повернення відбувається без проблем на протязі 14 днів. Для цього потрібно зручним для Вас способом повідомити про це нам і відправити нам модель, яка вам не підійшла. У разі обміну - нову модель надсилаємо наступного дня після отримання. У разі повернення - гроші відправляємо на картку ПриватБанк наступного дня після отримання. Детальнішу інформацію також дивіться в розділі Повернення-обмін.
Чи можливо сплатити замовлення на сайті магазину
На жаль, на даний момент немає такої функції на сайті нашого магазину. Номер картки для оплати Вашого замовлення надсилає менеджер магазину найближчим часом після оформлення замовлення повідомленнями через Viber або Telegram, або SMS-повідомленням.
Як сплатити замовлення
Замовлення можна сплатити зручним для Вас способом: при отриманні у відділенні Нової Пошти або УкрПошти; на картку ПриватБанк, номер якої надсилає менеджер магазину після підтвердження замовлення. Якщо час доставки товару вказано 3-5 днів - номер картки для оплати надсилаємо за день до відправлення.